Pages

3 Mart 2008 Pazartesi

Yağlı Saçlara Kesin Çözüm

Okul hayatım boyunca öğretmenlerin ve öğrencilerin gözünde bir hilkat garibesi olarak kalacağımı biliyorum. Hayır hayır bunu değiştirmeye hiçbir zaman çalışmadım, yapmam da zaten.Okul tarihinde saçları yağlı olduğu için sıra sıra tüm öğretmenler tarafından uyarılan ilk öğrenci olma ihtimalim baya yüksek diye düşünmekteyim. Daha doğrusu "bu saç hiç yıkanmadan kaç hafta dayanır" sorusuna cevap aramaya çalışan ilk öğrenci olabilirim. Ya da sınıfındaki kızları "bö" diyerek korkudan titreten ilk kız. Gözlerine kalem çekmediğinde küçücük gözlü kalıp, uykulu uykulu çevreye bakındığında sıra arkadaşı tarafından keş muamelesi gören belki de...Saçlarını gökkuşağı gibi renk renk boyatmak isterken birkaç kendini bilmez tarafından satanist damgası yiyen aaah ah... Kedilerin diğer hayvanatlardan çok daha ayrı biryeri vardır kalbimde oysa ki, severim, beslerim sokak kediciklerini. Ama korkabilirler hatta iğrenedebilirler. İnanın bir süre sonra hoşunuza gitmeye başlıyor. "Siz bana gülüyorsunuz ama bilmediğiniz birşey var, ben de size gülüyorum!" der gibi bir ruh haline giriyorsunuz. Çevreye Momos gibi bakmaya başlıyorsunuz. Boş zamanınızda bir deneyiniz bana hak vereceksiniz...

"... Beni alkışlıyorsunuz, dostlarım! Ah, bakınız benimle aynı düşüncede olmamak için, hepinizin haddinden fazla deli yani haddinden fazla bilge olduğunu biliyorum..."

1 baloncuk:

mimi wonka dedi ki...

Pek bir Valo-vari gördüm seni Turşucuğum. Ama sen, ben, biz ve siz bu durumundan memnunken "onlar" a ne oluyormuş ki canım....