Pages

4 Mart 2008 Salı

Arkanya Domuz Yavrusu

Nedir Arkanya domuz yavrusu? Ben de bugün öğrenmiş bulundum. "Ahlak kurallarına bağlı olmayan, tasasız yaşayan, yemek, içmek, zevklere dalmaktan başka birşey bilmeyen." diyor tam olarak. Artık domuz kelimesini hakaret olarak algılamayacağım. İyi de böyle yaşayabilen var mıdır acaba ya da kimdir, nedir? Tasasız yaşadığına göre Lethe ırmağının suyundan bir yudum almış olsa gerek. Zira insanın kafasını yoracak bir sorununun olmaması için hafızasını kaybetmesi gerekir heralde... Hiç okula gitmemiştir. Otobüsü kaçırıp eve yürüyerek gelmemiştir. Çocuk sahibi olmamıştır. Toplum denilen garip şeyden haberi bile olduğunu sanmam. Paranın da ne olduğunu bilmiyor olsa gerek. Sonra, sonra gençlik iksiri içmiş olacak ki yaşlanma belirtisi de göstermiyor. Arkanya domuz yavrusu olabilmek için ya hiç doğmamış olmak gerek ya da çoktaan ölmüş... Ölüyken veya doğmamışken nasıl olur bilmiyorum ama yaşarken olacağından daha mantıklı bence. Mantık niye arıyorsam? Hiç domuz olmadım ya da hiç ölmedim. Aslında şuan istediğim, aklımdan geçen tek şey Mankurt denen olayı birilerinin üstünde test etmek! Ni hah hah ha (Erol Taş efekti)! Neyse gidip elime krem sürmem lazım. Bir buçuk saat boyunca 5 kişiyle el kızartmaca oynadım. Mankurt'tan daha korkunç geliyor kulağa değil mi?

0 baloncuk: