Pages

17 Mart 2008 Pazartesi

Zeka Küpü Senii !

Son 2 buçuk saattir annemin ezici bakışları altında kendimden geçsem de bugün birşeyler karalayıp öyle kapatayım bu bilgas şeysini. Bir insan çocuğu bilgisayar başında zaman geçiriyor diye bu kadar mı huzursuz olur?



- 2 senedir bütünleştin bu aletle bakalım lisenin kalan iki senesini nasıl geçireceksin? Çook merak ediyorum! Hıh!



Ahahaha komik bu kadın. O keskin, sinirli bakışların altında çok farklı bir anne yatıyor hissedebiliyorum bunu.

Herneyse, hani bir yabancıya dertlerini açmak bazen en iyi rahatlama yöntemidir teorisi varya, cık cık bugün test ettim onaylanmadı tarafımdan. Gıygıdı gıygıdı kursundan çıkmış sokakta öylesine sürterken üşüdüğümü farkedip kafeye girdim. Bir çay isteyip şöyle kafamı dinleyip, susup düşünmekti tüm isteğim. Kafede çalışan ve çalışmaya başladığı günden beri kafenin müzik kültürünü 360 derece değiştirip, Bob Dylan'ın yerini garip tekno müzikler çalan güzide garsonumuz hemen yanımda bitti.
- Sen hani mp4ünün usb kablosunu getircektin de buraya müzik atıcaktık?
- Unutmuşum getiririm bir ara
- Sende bugün birşey var!
- (Allah allah ne acaba !) Yok canım nerden çıkardın?
- Bir üzgünlük, bir durgunluk seziyorum.
- (Hadi ya) Hayır sadece sakinim o kadar.
- Yok yok var sende birşeyler anlarım ben.
- Ya sadece düşünüyorum öylesine, kafamı dinliyorum vs.
- Evet seni anlıyorum o son günlerde bende de var, sadece düşünüyorum içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor =/
- Hımmm ama bende gerçekten birşey yok yani sadece çay içiyorum
- Bana anlatabilirsin ya cidden
- (Kendin kaşındın adamım) Benim içimden birsürü şey yapmak geliyor aksine. Ama yapmıyorum. Onun yerien şuan çay içiyorum.
- Hadi anlat neyin var?

He illa biyerlerimden bir problem çıkarmalıyım yoksa rahat bırakmayacaksın dimi beni? Neyse anlatıyorum birkaç şey. Beyefendinin verdiği cevaplar sorunlarımdan da komik:

- Bence sen birinden hoşlanıyorsun ve ona açılmaya çalışıyorsun.
- Ne açılması halooooo biliyor zaten hani o da benden... hanii?
- Bence konuşmalısınız, yani tanımıyor diyorsun anlatmalısın o zaman
- (Beyninle evlenmek isterim genç adam, 10 dakikalık beyin fırtınasından bunu çıkardın ha?) ...
- Heee aydınlandım sağol
- Bence senin birlikte olduğun biri yok. Birinden hoşlanıyorsun ama açılamıyorsun bildim dimi bildim?
- (Hı hı evet seni zeka küpü seni çözdün olayı) Hayır efenim anlatamıyorum ben sana. Bir sorunum yok benim kıçımdan uyduruyorum bunları, konuşmak için konuşuyorum yani?
- Valla ben de kötüyüm bea. Bak benim de sevgilim yok =/

Sevgili garsoncuğumun derdi başkaymış beah. Fazla uzatmadan onu dımçık dımçık ritimleriyle başbaşa bırakarak kendimi karanlık sokağa atıyorum dırı dı dınnnnn. Gitmeden de "kimseye söyleme lan" diye uyarıyorum kendisini kehkehkeh. Azcık daha geziniyorum, son otobüsü de kaçırdın ara babayı gelsin alsın, işi ne!
Yabancı birine derdinizi yada biyerlerinizden uydurduğunuz ve millete dert diye kakaladığınız şeyleri anlatırken yabancının nasıl bir yabancı olduğuna dikkat ediniz efenim. Bu akşamdan sonra artık bir yabancı değil o dımtıs dımtıs garson. Geliş geçiş selam verecek, yanımda ne zaman bir erkek görse kaş göz işareti yapıp kenarda köşede "bu mu, bu mu" diye sorguya çekecek. Aman garip insan aman dikkat!

1 baloncuk:

mimi wonka dedi ki...

ben olsam "ailemden biri amansız bir hastalığa kapılmış yakında ameliyat olacak ona takıldı kafam" derdim, aaa çok üzüldüm falan dediği zamanda "o kadar önemli değil benimde 3 aylık ömrüm kalmış zaten" falan derdim, bak nasıl kaçardı yanından ehehe...

çok iyi anlıyorum ne demek istediğini, bazen nedensiz sessizlikleri oluyo insanın dışarıdan bakan çok dertli biri herhalde diyor. halbuki yorgunluk ve monotonluk sadece. en kötüsüde yorgunum dersin bri yere kadar idare eder de monotonluk illetini birilerine açıp dert anlatmak pek zordur, yani ben başaramıyorum, hep başka bir gizli sır arıyorlar altında tıpkı bu olayda sana olduğu gibi... ee zaten hayalgücü yüksek,sallama potanseyile üst seviyelerde olan insanlarız, başlıyoruz zırvalamaya.

öf çok fena çok...

son olarak ona gıygıdı kursu denmez!! saygısız .hıh :p