Pages

15 Temmuz 2009 Çarşamba

"Modem Canavarı" Dedi Bana Bilgisayarcı Pier.. Canavar Diğilim Ben!


15 gün içinde bir insan şimşek, fırtına vs yüzünden iki kere modem değiştirmek zorunda kalabilir mi yahu?Hani uğraşsan olmaz bu kadar sürede.

Senelerdir kullandığın modem şimşek çakması sonucu elektrikler gidince "şıraak!" diye bir ses çıkararak yanar. Tüh lan der üzülürsün, 50 milyona yenisini alırsın mecburen (ki teknolojik alet edevatlardan anlamayan biri olarak onu da kurmak için günlerce uğraşır (Denizli'de okuyan abiden, tatildeki arkadaşa, Mimi'nin kardeşine kadar herkesi arayıp telefonda modem ayarları çözümlemeye çalışır), akabinde kasayı ve modemi toplayıp bilgisayarcıya götürürsün, orası ayrı bir maceradır (kasasız da kurulabileceğini öğrendiğindeyse boşu boşuna taşıdığına yanarsın vs)). Sonra aradan iki hafta bile geçmeden ikinci bir şimşek gelir akşam vakti. Tam How I Met Your Mother 'ın beklediğin bölümü inmek üzeredir, sende şimdiye kadar inen bölümleri izlemek üzeresindir ve şansa bak ki dibindeki pencerenin panjurları kapalı olduğu için bir anda aydınlanan gökyüzünü çok geç farkedersin. Farkettiğin anda modemin fişini çekme girişimlerinde bulunurken "şıraaak!". Yine aynı sesi duyarsın ve mucize gibi garip garip şeyler beklersin elektrik gelene kadar. Ama anlamışsındır ki cebinde kaşınan yeni bir 50 milyon vardır (Bu sinirle şanssızlığına söverek masaüstüne yeni metin belgesi açar, yazarsın birşeyler ama bu keko durumu sindirememenin verdiği gazla 2. tekil şahıs yüklersin cümlelere).

Hayır bazen düşünüyorum böyle uzaklarda, kimsenin gitmediği, gidip de göremediği, görüp de geri dönemediği yerlerde, hayatlarımızı izleyen ve "abi bu sefer ne ipnelik yapsak bu tiplere nihoahaohaoa evet evet yaşasın sinir krizleriiii" diye coşup doyuma ulaşan birkaç adamın varlığına inanıyorum ben ve bir yakalasam o kemik çerçeveli gözlüklü keltoş herifleri çok pis benzeticem lan! (ki sanıyorum japon bunlar.)

3 baloncuk:

(Süper)Cem dedi ki...

dsamfoısdmfıo bitiş pek şükela olmuş :D

modem ayarı basittir ya. iyice bi bak bi dahaki sefer kendin de yapabilirsin bence. olmadı ben maille bile yardımcı olurum sana yani. o derece! (böyle diyerek seni iyice demoralize etmiş oluyor muyum aceba? euhaheahe) olur olur, hallederiz..

mimi wonka dedi ki...

Kesin japonikdir bunlar lan! Onu düşünmemiştim ben bak, o değil toplu cinnet geçirmeye kadar geldi durum! Bizim eski modemi yollayacaktım sana:@

Ama kabul edelim gece gece telefonda "ahahaha lan yine mi ahaha hadi be puhaaahahaha" şeklinde geyik yapıp zeka seviyemizle dalga geçmemiz de baya eğlenceliydi.

Phaedrus dedi ki...

süpercem: efendim bu sefer modemi aldığım gibi kurdurdum kendilerine. bilgisayarcı bey kurulumu yaparken "ya geçenlerde yine kurmamışmıydık biz bu modemi" diyerek beni benden aldığı için artık garipsemiyorum. aksine bir daha böyle bir durum olursa kafamdaki yardım istenecekler listeme eklenmiş oldunuz xD

mimi wonka: gecenin bir yarısı "mimiii bil bakalım yine n olduu?" ile başlayan cümleden sonra gelişen muhabbet tarihe kazınmalıdır diye düşünüyorum, bence biraz daha gülseydik japonlar gelip özür dileyebilirlerdi..