Pages

11 Eylül 2008 Perşembe

Video Style

Mimi Wonka 'nın mim'ini alıp oturdum bilgisayarın başına, kafa patlattım, hatırlamadığım tüm klipleri gözden geçirdim falan feşmekan.. Sonunda bir liste çıkardım ortaya. Aslında 25 videonun arasından ancak bunları seçebildim. Zira sevdiğim şarkıların klipleri de (şarkıların etkisinde kalaraktan) hep güzel gelmiştir. Çok çabuk klip beğenenlerdenim ben. Neyse çok fazla uzatmadan listemize geçelim ( Mtv Top 20 sunucusu mode : on) ;

Özellikle son zamanlarda dilimden düşürmediğim, tekrar playistime soktuğum nacizane şarkının pek keyifli klibidir. Sözleri bir çırpıda ezberlenir ve tüm gün söylenir. Klibi izledikten sonra aynı şekilde sokağa çıkıp, milleti arkama toplayıp şarkı söyleyerek gezinmeyi düşündüm ama sonum zabıtalarca kovalanan Free Hugs gençleri gibi olmasın istedim.
Sandi Thom- I Wish I Was A Punk Rocker With Flowers In My Hair

Placebo'nun klipleri her zaman sevilmiştir tarafımdan. Fakat bu klip daha anlamlı gelir bana. İzlerken tüylerimin diken diken olmasına sebeptir.
Placebo- Twenty Years

Bu şarkıda içinizde daha önceki yazılarımda bahsettiğim şu meşhur "Sevgi KeBelekleri" nin oluşması kaçınılmazdır. Klibin siyah beyazlığı, şarkının tatlılığı hiçbir şeye değişilmez.
Nouvelle Vague- Dance With Me

Bu; klipten değil de, sanırım daha çok şarkıdan kaynaklanan bir sempati. Ama yine de favorilerime girer.
Fools Garden- Lemon Tree

En sevdiğim punk gruplarından biri olmalarının yanısıra pek güzel de klip çeker bunlar. Klipteki kasiyer gibi yerimde duramıyorum izlerken. Çok eğlencelidir, pek zevklidir, izlemeye doyum olmaz.
Mindless Self Indulgence- Shut Me Up

The Nightmare Before Christmas hissi veren güzel mi güzel klip.
Emilie Simon- Flowers

Gorillaz her daim güzeldir. Klipleri her daim eğlencelidir. Sümük çıkaran küçük çocuk her daim sevimlidir.
Gorillaz- Dirty Harry

Dir En Grey klipleri şu ana kadar izlediğim japon filmlerinin veremediği hazzı bir iki klipte verebilen ender gruplardandır. Evet bol bol iğrençlik yapıyor olabilirler, mazoşist bir gitaristleri de olabilir ancak iş müziğe geldi mi pek de doyurucu olurlar. Mümkünse gerçek hayatta görmek istemem, hep kliplerde kalmalıdırlar (mübalağaya gel (abartı değil bakınız mübalağa)).
Dir En Grey- The Final , Obscure

Klip süresince hem güzelliğiyle hem sesiyle bizi bizden alan bayan. Önce mumya görünümü, ardından yüzündeki ilginç desenler, sonrasında tüm güzelliğiyle Kari Rueslatten...
Kari Rueslatten- Exile

Bu klibi ilk izlediğimde gözümden yaşlar aktığını farkedip şaşırmıştım. Björk 'ün ağlamaklı surat ifadesini görünce içim sızlamıştı. Klip o kadar yoğun, Björk 'ün mimikleri o kadar içten ki duygulanmamak mümkün değil.
Björk- Pagan Poetry

Fazla açıklamaya gerek duymamaktayım bilen bilir...
Tool- Schism , Sober , Parabola

Bu mim konusu pek eğlenceliymiş. Şimdi dönüp dolaştıralım bakalım Smoky Bonnie, SüperCem ve Leydi Ceyd 'e gitsin bu mim. Hatta gece rüyalarına girsin...

Sonradan Eklenen Not: BuzCevheri'nin hatırlatması üzerine hemen düzeltmek için mim konusunu takip ettim blogtan bloga. Mimi Wonka, Buz Cevheri derken mim kaynağının Ekubio 'ya ait olduğunu öğrenip buraya da iliştirmiş bulundum efenim...

4 baloncuk:

Buzcevheri dedi ki...

Tool varsa gerisi teferruattır.

Bu arada imeem'in de erişimi engellendi. izlesene ve vidivodo'yu söylemiyorum bile.

Söylemeden de geçemiycem. Mim kitabında mim kaynağının, yani mimi çıkaranın linkinin olması makbul ve doğru olanıdır..

Phaedrus dedi ki...

yorumunuzu okuduktan sonra ışık hızıyla düzeltmemi yaptım içim rahat bir şekilde imeem e de saydırabilirim artık

Canselmo dedi ki...

Aynı insanları mimlemişiz yauv! Nıhahaha

(Süper)Cem dedi ki...

efendim uzun zamandır bilgisayar ile pek küsüz. Canselmo beyin ve sizin bloğunuzda ancak görebildim.. En kısa zamanda çökücem bu olayın başına. Miminiz yerde kalmayacak bacım! :s ama önce tüm blogları okumam lazım. daha sadece başlıklara bakabildim yüzeysel olarak hehe. Çok işim var :/