Pages

13 Şubat 2008 Çarşamba

Tutamadığım Sözler

Yine yaptın yapacağını Turşu dedim elimdeki Marilyn Monroe'lu kahve kupasına bakarak. İç sesimle konuştum:
- Hani bırakıyodun lan kahveyi? Hani ellerin titriyodu miden kötü oluyodu hıı hıııı?
- Ama ama ama...
- Sen içkiyi bırakıcam diye söz verdiğinde de tutmamıştın sonunu taaa o zamandan biliyodum ben senin!
- Ama ama ama...
- Sus cevap verme bana! Şimdiye kadar verdiğin kaç sözü yerine getirdin ha? Milleti bırak kendi kendine verdiğin sözleri bile tutamadın! Bi de iradeliyim ben diye geçiniyosun ortalıkta!
- İradeliyim tabi. İçmek istediğim için içiyorum kardeşim, istemesem niye içiyim hıh? Hem bırakıcam demedim azaltıcam dedim ve azalttım daha ne?
...Diyerek televizyon karşısında biricik monarch ımı höpürdete höpürdete, taaa iç sesimin kulaklarında yankı yapana kadar içtim. Pişman mıyım? Hayır. Yine olsa yine yaparım. İnsanın gerçekten istediğinde yapamayacağı şey yoktur. "Bağımlısı oldum bırakamıyorum" cümlesine de inanmam ben. Herşey beyinde biter, onu kontrol etmekte... Başkalarına istemediğim sözler verip onun ağırlığı altında ezilmektense karşılarına geçer kahve höpürdetirim daha iyi. "Ben" konu olunca birilerine sözler verip sırf doğruluk timsali iradeli insan imajı çizmek yerine sorumsuzu oynamayı tercih edenlerdenim. İradeyse konu; sorumluluğu veren de benim, alan da... Birgün gerçekten istediğimde istemediğim ne kadar şey varsa hepsinden kurtulucam. Ama şimdilik iradesizliğin tadını çıkarmayı düşünüyorum. Bu saatte kalkıp bunu yazmışsam bilin "beni tanıyın, ben böyleyim aslında vs vs" amacında değilim. Kahveden olsa gerek uykum yok kitap okuyacağım zaten şimdi, sabahlarım ben iyi geceler efeem...

1 baloncuk:

mimi wonka dedi ki...

nescafenin yeni kutuları gördün mü la? 1000gr. rty Altın vuruş yaparıs artıkın :Ya

Şu "iç ses" ile olan diyalogda da koptum resmen :D