Pages

22 Nisan 2011 Cuma


(Zeki Demirkubuz söyleşisinden sonra yönetmenle Phaedrus arasında balkonda sigara içerken gerçekleşen ilginç diyalog)

...
P. : Özellikle Yeraltı'ndan sonra oldukça uyarlama kitap önerileri almışsınızdır ama okurken sizinle özleştirdiğim bir kitap var Gecenin Sonuna Yolculuk adında, bilmiyorum okudunuz mu..

Z.D. : Bu kitabı bana öneren ikinci kişisin biliyor musun? Merak ediyorum aslında ama okumadım.

P. : Eğer olur da okuduktan sonra uyarlamayı düşünürseniz, yarın öbür gün de gazetelerde rastlarsak böyle bir habere, gerçekten çok güzel olur.

Z.D. : Gazetede gördükten sonra hava atacaksın feysbukta falan "ben tavsiye etmiştim hıh" diye, değil mi? Hadi itiraf et.. (Gülme efekti)

P. : Hahaha neden olmasın..
...

Kayıtlara da geçtiğine göre, bundan birkaç sene sonra haberi gelirse havamı atarım fütursuzca!

2 baloncuk:

(Süper)Cem dedi ki...

evet, ben de merak etmiştim acaba gerçekten yazmayı bırakıp bırakmadığını. bu muallakta yaşayan bir insan olarak, arada bir de olsa yazmak gerektiğini görüyorum. zira mutluluk verici oluyor bir şekilde hayatına yazdıklarıyla giren insanlardan birkaç satır bir şey okumak. ayrıca paylaşımların iyi geliyor tabi, onu atlamamak lazım ehehe. neyse.

zamanlarımızın uyuşmamayışı gerçekten trajedi oldu eheh neyse. elbet telafi edebileceğimiz zamanlar gelecektir. selamlarını aldım ve şu an dinlemedeyim, selamlar bizden! :)

Phaedrus dedi ki...

baloncuğun yeri nisan yazısına gelmiş olsa da, iyi dinlemeler efendim :D artık oturacağım şu meretin başına, haklısın, oturur dizi anlatırım olmadı!