Pages

22 Nisan 2009 Çarşamba

Bakkala Kadar Gitti, Gelicek

Dün gece itibariyle yarın sabah Denizli'ye gidiceğimi öğrendim anne-babadan. Önce bir sevindim "oy oy yola çıkıcam uzun bir süreden sonra süpsüper birşey buuuu" haline büründüm. Ama sevgili blogger bilirsin sen, benim hangi otobüs yolculuğum süpsüper geçti? Kusan teyzeler, nineler cam kenarını elimden mi almadı? Bağırıp çağıran bebeklerin sesleri mp4ümün son sesini mi bastırmadı? Bu sefer yanıma arkadaş(lar) verdiler. Annemin gencecik resim hocası ve onun 7 aylık bebeği. Yol boyunca benden hoş bir sohbet bekleyen gencecik öğretmen yetmezmiş gibi, sürekli zırlayacak olan 7 aylık agucuk gugucuk şey yetmezmiş gibi, cam kenarını onlara vermek zorundaymışım, annem öyle buyurdu. "Kadın nerde rahat ederse orayı vericeksin, bebeği tutmanı isterse tutucaksın, rahat ettiriceksin kadıncağızı". "Peki bunun karşılığında para vericek mi?" demek istedim ama diyemedim, annem abim için su böreği yapıyordu, elindeki oklava orama burama gelsin istemedim. Ulan 3 tane kitap aldım be! Hangisini alıcağıma karar veremeyince üçünü de kattım çantaya. On The Road 'u 3. kez olmasın diye okumayacağım büyük bir ihtimal ama yanımda bulunmalı, yoksa içim rahat etmez kanımca. Sonraaa hediye gelen Robert Pirsig - Lila 'yı aldım ama o 7 aylık çocuktan nasıl fırsat bulup okurum hiç bilmiyorum. Bir de E.L. Doctorow - Caz Dönemi 'ni aldım. "4-5 gün için bu kadar kitapla napıcaksın ulan?" diye sorarsan cevap veremem. "Olsun yanımda bulunsun, belki lazım olur." diye geçiştiririm ancak. Denizli yolunda olmicak sadece, abicanla İzmir de yapıcakmışız. İzmir yolunu da sayarsan bence okurum ben Lila 'yı falan. Az önce de mp4ü düzenleyeyim, yolculuk playlist i hazırlayayım diye geçtim ama Eddie Vedder- Into The Wild OST attıktan sonra kaldım böyle mal mal, daha ne atıcam ulan dedim kendime. MGMT attım birazcık, Raphael- Caravane koydum mutlu mesut giderim belki de o arada açarım diye. Bir de Steppenwolf- Born To Be Wild koydum, o olmazsa olmazı yolculuk playlistinin. Of be Easy Rider izlemek var şimdi.. Biraz da Skid Row serpiştirdim, yolda güzel gidiyor i remember you, 18 and life vs. Bir de Until June- Sleepless koydum, bir aralar yol playlistimin vazgeçilmeziydi de sıkılmıştım. Tabi yarın otobüste bunların hiçbirini dinleyememe ihtimali de var -ki yüksektir kendileri. Aslında çantaya Alta Rica kavanozu atmıştım, bu çocuğun evinde adam gibi kahve yoktur şimdi diye düşünerek. Ama 3 kitap yüzünden yer kalmadı çantada geri koydum, babam bitirmese bari lan ben gelene kadar, kokusu çeker adamı kendine piç kahvenin..

5 baloncuk:

(Süper)Cem dedi ki...

Hayırlı yolculuklar, bol sabırlar. Ben şeyi sorcam sana. Bu Patti Smith'in China Bird parçasını attıydın bir ara ve bizlerle paylaştıydın. Ben, bizzat kendim, dinledim ve pek beğendim. Ara ara arka arkaya açmak suretiyle dinliyorum parçayı. (Lafı uzatmayan bir yere gelemeyen blogger!) Bu insancağızın diğer parçaları da bu kıvamdamıdır? Güzellik falan değil istediğim, ritimler hede hödöler bu ayarda mı gidiyor genel olarak? Eğer öyleyse bulayım bir kaç albüm çakayım. Albüm için tavsiyelerinizi alabilirim. Sevdim ben.

eloise vera dedi ki...

ipiyi yolculuklar olsun. yol sana seni versin (:

La Santa Roja dedi ki...

Ee nasıl geçti yol? Bebelerle seyahat korkunç olur genelde ama :p

Alässe_isis dedi ki...

süpercem: şimdi cem bey china bird ayarındaki şarkılara smith teyzenin eski albümlerinde rastalamak zor. horses, easter, wave gibi albümlerdeki şarkılar genel olarak because the night kıvamında gidiyorlar. china bird diyorsanız gung ho, twelve gibi smith in hafiften buruştuğu dönem albümlerini indirin derim. twelve zaten cover albümü onu kesin indirin bence, iyi dinlemeler efenim..

eloise vera: pek teşekkür ederim, güzel bi yolculuktu şaşırtıcı derecede. yol bambaşka birşey, umarım birkaç yıl sonra otobüs şirketleriyle uğraşmadan dilediğimiz şekilde yola çıkarız :)

la santa roja: dediğimz gibi şaşırtıcı derecede normaldi. çocuk otobüs kalktıktan 15 dakka sonra uyudu, anne de azıcık sohbet edip dışarıyı izlemeye başladı. eddie vedder da bana kaldı :D

(Süper)Cem dedi ki...

Teşekkür ederim efendim :)