Pages

21 Şubat 2009 Cumartesi

Roger Waters İnadına, Syd Barrett Hatrına...



"Our weary eyes still stray to the horizon
Though down this road we've been so many time..."

Demişsin ya amcacım, ne güzel demişsin be.

1 baloncuk:

(Süper)Cem dedi ki...

ya bilmiyorum ne demişler ama , şu sol tarafta barışarock çükünü görüyorum ya, gerçekten uyuz oluyorum uzun zamandır. ben ki, barışarock olayının paralı dönemlerinden beri destekçisiydim ama son zamanlarda birebir "düzencilerle" muhabbetlerim neticesinde adam olmadıklarına kanaat getirdim. size uzaklardan çok şahane etkinlikler olarak görünebilir ama arkasında göründükleri değerlerle tamamen aksi yönde hareket eden zibidilerden başka "lavuk"lar değiller. üzülerek söylüyorum. birkaç maldan ötesine gidemezler artık. emolara tabir eden süper festivaller düzenleyen sikik sosyalistler. alayının götüne koyim.